Odpověď na: Povídání o cestě k miminku

Čápátka Fórum Otěhotnění Povídání o cestě k miminku Odpověď na: Povídání o cestě k miminku

#1116
Čápátka
Správce

Odpověď na komentář Em u článku Jak si vybrat přípravek s inositolem?

Pro přehlednost kopíruji: Mluvíte mi z duše. Snažíme se, ale je to někdy vysilující a mimo naši komfortní zónu. Je to hlavně z nervozity z toho druhého spermiogramu. Od začátku jsem to brala hodně vážně, možná i zbytečně a to hlavně proto, že jsem neměla zrovna dobrého lékaře (když to hodnotím zpětně, důvěra v lékaře je opravdu důležitá), taky mi od vysazení antikoncepce nefungoval cyklus a spíš se zhoršoval a jsem prostě taková nervózní povaha. Až teď vnímám situaci jako trochu stabilní, i když se na druhou stranu nervuju tím, co už teď víme (špatný spermiogram a progesteron). Že CAR není 100% jistota otěhotnění bohužel vím také. Mám v plánu ještě zkusit homeopatii jako takovou okrajovou “berličku”, protože tomu na 100% nevěřím.
Gratuluju! Už jsem slyšela moc takových příběhů, kdy se to podařilo, když člověk všechno vzdal. Mám i takový případ v okolí, také s PCOS. Sama jsem nad tím uvažovala mockrát – prostě to nechat všechno plavat a nic nebrat, nepřemýšlet nad tím, dát si 3 kávy místo jedné a alkoholu dle libosti :-), ale netroufám si na to, protože nevím, jaké by to mohlo mít následky (beru mateří kašičku, kontryhel, nosifol duoactiv, magnosolv, duphaston/gynprodyl) na potenciální těhotenství, protože neznám svoji situaci tak podrobně. Vysadila jste opravdu úplně všechno? Brala jste taky nějaké doplňky stravy? Dělala jste nějaké cvičení? Já s tím chci ještě počkat, CAR stejně asi neutečeme.